Телефон: +(380) 066-726-56-23
Робочі години: замовляйте 24/7
Обмін та повернення
Повернення та обмінКомпанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою Україна, 09145 Київська обл., Білоцерківський р-он, с.Іванівка, вул.Затишна 7
Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером+(38) 066-726-56-23
Строки повернення і обмінуПовернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди користування
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):
робить неможливим використання товару;
виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають повененню та обміну.